SHAIRAD SANAT
SHAIRAD SANAT
SHAIRAD SANAT
میکروسوئیچ های سری XCR، تله مکانیک Telemecanique (اشنایدر الکتریک Schneider Electric)

میکروسوئیچ های سری XCR، تله مکانیک Telemecanique (اشنایدر الکتریک Schneider Electric)

میکروسوئیچ های سری XCR، صلیبی وغلتکی تیپ سنگین تله مکانیک Telemecanique (اشنایدر الکتریک Schneider Electric) با درجه حفاظت بالا، بدنه تمام فلزی و تنوع کنتاکت خروجی، انتخابی مناسب برای محیط های کاری سخت و صنعتی می باشد.
تنوع لیمیت سوئیچ های (میکروسوئیچ های سری XCR)، نیاز صنایع در کاربردهای مختلف از جمله استفاده در بالابر، نوار نقاله و کاربردهای دیگر را مرتفع می کند.

میکروسوئیچ های سری XCR

میکروسوئیچ های سری XCR با زاویه چرخش های متفاوت مانند چرخش 180 در جه و 360 درجه، انتخاب کنتاکت تک و دو سرعته، بسته به نیاز کاربر از جمله مزایای این سری از لیمیت سوئیچ های شرکت تله مکانیک Telemecanique (اشنایدر الکتریک Schneider Electric) می باشد.
امکان تعویض کنتاکت بدون نیاز به تعویض میکروسوئیچ های سری XCR از دیگر مزایای این لیمیت سوئیچ های شرکت تله مکانیک Telemecanique (اشنایدر الکتریک Schneider Electric) می باشد.
میکروسوئیچ های سری XCR

لیمیت سوئیچ های تله مکانیک Telemecanique (اشنایدر الکتریک Schneider Electric) انتخاب بسیار مناسبی برای محیط های کاری با شرایط سخت و دارای تکانه و ضربه های مداوم و ناگهانی بوده و دارای ضریب اطمینان بالایی در شرایط مذکورمی باشد.


شایراد صنعت به عنوان نماینده رسمی و تخصصی فروش محصولات اشنایدر الکتریک، با توجه به نیاز بازار طیف وسیعی از لیمیت سوئیچ ها و سنسورها ی شرکت تله مکانیک Telemecanique (اشنایدر الکتریک Schneider Electric) را تامین و در اختیار مشتریان قرار میدهد.


shairadShairad Sanat
shairad2022/12/14
Share

Contact